Peluang Buat Duit Dengan TuneTalk

Ni peluang besar yang saya baru dapat. Orang top up prepaid kita dapat komisyen hingga 20%. Ni bukan program jual prepaid macam mymode atau mastereload.
Ni cuma ajak orang tukar line (telco) prepaid, no lama boleh dikekalkan. Lepas tu setiap kali mereka top up, kita dapat komisyen sampai bila-bila selagi mereka gunakan prepaid tunetalk tu.
TuneTalk ni anak syarikat AirAsia. Syarikat bukan saja kukuh malah sangat hebat dalam mengembangkan perniagaan. Jom kita buat duit dengan program referal ni.Boleh daftar PERCUMA dulu di laman web di bawah atau mana-mana rangkaian banner yang lain.

BUKA MINDA DAN BERFIKIRLAH SECARA TENANG
TERBUKA KEPADA SEMUA PENDUDUK MALAYSIA PREPAID TONE EXCEL MENAWARKAN
  1. TIKET AIR ASIA PERCUMA.
  2. INSURAN (PA) RM100,000 PERCUMA.
  3. AJAK KAWAN DAPAT RM20 SEORANG.
  4. KAWAN TOP-UP DAPAT KOMISYEN 20%.
  5. CABUTAN BERTUAH, HADIAH RM200 SEORANG.
TIKET AIR ASIA PERCUMA
  1. Anda mestilah seorang pelanggan Prepaid Tune Talk Tone Excel.
  2. Anda hendaklah top-up Tune Talk untuk mendapatkan Mata Ganjaran (Point) di lokasi-lokasi yang ditentukan.
  3. Mata Ganjaran (Point) boleh dikumpul tanpa had masa dan Mata Ganjaran (Point) tidak akan luput.
  4. Mata Ganjaran boleh ditukar (Redeem) dengan Tiket Air Asia ke mana-mana destinasi diseluruh dunia mengikut Mata Ganjaran (Point) yang anda ada.
DIANTARA DESTINASI YANG BOLEH KITA LAWATI
ADA LOKASI YANG BOLEH KITA TOP-UP 24 JAM, SEPERTI 7E, PETRONAS, MAYBANK DAN LAIN-LAIN.
INSURAN (PA) RM100,000 PERCUMA
  1. Sebagai pelanggan Tune Talk Tone Excel anda juga layak menerima Perlindungan Insuran (PA) yang bernilai RM100,000 secara Percuma oleh eTiQa.
  2. Perlindungan Insuran (PA) ini meliputi semua jenis kemalangan KECUALI kemalangan daripada kegiatan yang menyalahi undang-undang negara atau sukan-sukan yang berisiko tinggi seperti Motor Cross, F1.
  3. Nombor SIMKAD Tune Talk Tone Excel merupakan Nombor Polisi Perlindungan Insuran anda.
KOMISYEN DAN CABUTAN BERTUAH
  1. Anda mestilah seorang pelanggan Tune Talk Tone Excel.
  2. Komisyen Tajaan Terus (Direct Sponsor) RM20.00 Seorang, sekiranya anda memperkenal/menaja rakan-rakan anda sebagai pelanggan Prepaid Tune Talk Tone Excel. Penajaan tiada had.
  3. Komisyen 20% dikira daripada nilai top-up rakan-rakan anda di dalam 3 level, seperti gambar rajah di bawah.
  4. Anda boleh mendapat komisyen setiap bulan bernilai RM2,272.00 hingga RM5,680.00 mengikut nilai top-up rakan-rakan anda. Sekiranya anda menaja lebih, maka komisyen anda akan meningkat lagi.
  5. Cabutan Bertuah, anda berpeluang menyertai cabutan ini sekiranya top-up peribadi anda RM50.00 ke atas setiap bulan. Sekiranya nama anda terpilih, syarikat akan memberi hadiah yang bernilai RM200.00. Setiap bulan 20 orang akan memenangi cabutan bertuah ini.
Catatan:
Komisyen Tajaan Terus RM20.00 Seorang. Tajaan dari 1hb. hingga 15hb. akan dibayar pada hujung bulan, manakala tajaan pada 16hb. hingga 30/31hb. akan dibayar pada 15hb. bulan berikutnya.~2. Komisyen 20%. Semua komisyen yang dikumpul dari 1hb. hingga 30/31hb. akan dibayar diantara 21hb. hingga 25hb. bulan berikutnya.~3. Semua komisyen dibankkan terus ke dalam akaun bank anda.

FIKIR-FIKIRKAN
SANGGUPKAH ANDA RUGI LAGI SELEPAS INI,
SEDANGKAN ANDA BOLEH MEMBUAT UNTUNG DENGAN PREPAID TONE EXCEL







Jumlah Paparan Halaman